• Zwroty i reklamacje

FORMULARZ ZWROTU I REKLAMACJI

§ 1
Rękojmia

1. Klient realizuje swe uprawnienia wynikające z rękojmi poprzez:

  • naprawienie towaru
  • wymianę na towar wolny od wad
  • obniżenie ceny zakupionego towaru
  • odstąpienie od umowy w przypadku, gdy wada jest istotna

2. Sprzedawca może nie wyrazić zgody na zaproponowany przez kupującego sposób realizacji uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli wybór takowy jest niemożliwy do spełnienia przez sprzedawcę, wymagałby nadmiernych kosztów w porównaniu z wyborem zaproponowanym przez sprzedawcę.
3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: MAGAZYN ARTEL Kasprowicza 2, 37-100 Łańcut. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
4. W przypadku reklamacji zasadnej firma SKLEP ELEKTRYCZNY ARTEL ALEKSANDER LEŃCZYK zwraca koszt dostawy reklamowanego towaru, a także odsyła reklamowany towar na własny koszt. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.
5. Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta, oraz innych urządzeń peryferyjnych komputera Klienta służących do zapoznania się z ofertą Sklepu, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
6. Reklamacji nie podlegają:
uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego użytkowania i konserwacji towaru,
uszkodzenia wynikłe z zużywania się towaru,
towary używane niezgodnie z ich przeznaczeniem,

§ 2
Wymiana

1. Sklep umożliwia Klientom wymianę zakupionego towaru, jeżeli Klient po otrzymaniu towaru zgodnego ze złożonym przez niego zamówieniem i odpowiadającego treści zawartej umowy (towar pełnowartościowy) stwierdzi, iż towar nie odpowiada Klientowi. W takiej sytuacji Klient ma prawo wymienić zakupiony towar na inny.
2. Zgłoszenie chęci wymiany towaru następuje poprzez pisemne oświadczenie oraz odesłanie towaru które musi nastąpić do 10 dni od otrzymania przesyłki. Przekroczenie terminu będzie podstawą odmowy wymiany towaru.
3. Prawo wymiany dotyczy tylko towaru lub towarów będących w nienaruszonym stanie, wyłącznie w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (tzn. towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi został dostarczony, opakowanie jest integralną częścią towaru).
4. W przypadku otrzymania przez Klienta zamówienia w uszkodzonym opakowaniu, w pierwszej kolejności należy ten fakt zgłosić pracownikowi Sklepu za pośrednictwem poczty e-mail a następnie odesłać towar do Sklepu.
5. Koszty związane z wymianą towaru ponosi Kupujący.
6. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
7. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem na koszt Sklepu.
8. Pytania oraz powiadomienia dotyczące wymiany prosimy kierować na adres e mail: reklamacje@swiecisie.pl

§ 3
Zwrot zamówienia – prawo odstąpienia od umowy

1. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
2. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od zawartej umowy, należy złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wysłać podpisane oświadczenie do MAGAZYN ARTEL Kasprowicza 2, 37-100 Łańcut, przed upływem w/w terminu.
3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, numer rachunku bankowego na jaki powinny zostać zwrócone klientowi pieniądze oraz zwracany towar należy sporządzić według wzoru podanego w załączniku do powyższego regulaminu i wysłać na adres:

MAGAZYN ARTEL
Kasprowicza 2
37-100 Łańcut

bądź na adres e-mailowy: reklamacje@swiecisie.pl

Zwrot środków nastąpi do 10 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu towaru.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego” albo „Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.  

4. Klient ponosi koszty wysyłki związane z odstąpieniem od umowy w przypadku gdy nie wybrał najtańszej formy dostawy. Całość kosztów wysyłki podczas zakupu zwracana jest jedynie pod warunkiem, że klient wybrał najtańszą możliwą formę dostawy dostępną na sklepie. W przypadku wyboru droższej metody dostawy, zwracana jest kwota najniższej dostępnej opcji dostawy. Koszt odesłania zwracanego towaru do sklepu ponosi kupujący.
5. Pieniądze zwrócone zostaną klientowi na wskazany przez niego rachunek bankowy, którego numer powinien dołączyć do przesyłanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
6. Zwracany towar należy odesłać niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty przesłania sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
7. Klient proszony jest o odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu wraz z kompletną jego zawartością oraz kopię dowodu zakupu.
8. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić żadnych śladów użytkowania wykraczających poza zwykły zakres sprawdzenia.

Wszystkie reklamacje oraz zwroty proszę kierować na adres z załączonym formularzem zwrotu/reklamacji:

MAGAZYN ARTEL
Kasprowicza 2
37-100 Łańcut

reklamacje@swiecisie.pl

FORMULARZ ZWROTU I REKLAMACJI